Khamis, 7 April 2011

rindu pada saat ini!!

oh yang pasti
aku amat kangen pada
saat ini
saat dia menyusu
dekat denganku
bertentang mate denganku
diribaku
dan aku memeluknya
erat sekali
dan setelah kenyang
dia otometikli
ketidurannnnnn
tapi sekarang
aku masih mmeluknye erat
masih dan selalu dekat denganku
tidur juga dangan ku
tapi berbeza susu tentunye
uwaaaaaaa
bam lom kecik lagik
patut minum susu mami lagik
tapi kenape bam lom tanak??
kenape??
kenape??
kenape??
dah puas mami usahe
biakan bam lom haus dulu
sampai nangesss kaw2 pya
pastu mami tetekkan
pun dia gelengkan kepalanye
mami cube letak gule sikit bia rase manis
pun bam lom tanak jugak
tapi kalo bagi yang ni 
kemain laju lagikkkk
macam x minum sebulan
haiii...
korang ade petua tak?
bia anak nak balik susu kite
kalau ade...
share plissssss
saye kalau boleh nak susukan dia sampai 2 tahun
dari dulu tulah niat saya
tapi ni baru 3 bulan
dia dah tanak dah
aduyaiiii
pening2..


1 ulasan:

Ummu Muhammad berkata...

baru terserempak dgn entry nih..mungkin die confius puting kot tapi takpelah mami Allah Maha Tahu ;) niat tu je insyaAllah ade ganjarannye..mudah2an bamlom membesar sbg anak yg hebat! ;)