Selasa, 19 April 2011

ini barang dah boleh masuk muzium!!

kahkahkahkah
ape pulak ko nak letak lam muzium tu??
hah ni diooo


beg i ni la
dah lame nau dah pakai
dekat setahun
begnye kecik aje
tapi barang2 kat dalam tu ya hampunnn
semua ade
dari purse, purse syiling, kabel usb, 
key, kad reader,hempon, buku bank,
lampu picit dan yang paling banyak sekali
berkampung kat dalam tu adelah 
sampah sarap
tengok ubat pon ade..
pastu kalau nak carik kunci kereta
atau kunci rumah memang bercintaaa la kan
geram dan sakit hati pun ade lau carik barang2 tak jumpe
terpakse keluarkan semua bende baru jumpe
haihhhh
minggu ni nak beli beg kat pasar malam la
yang seploh hengget kalau ade
(giler kedekut piang kan??)
hahahahahaha
byeeee

2 ulasan:

ummu muhammad berkata...

setuju!same2 dlm beg kite pun byk smph sarap..kemalasn nk mengemas hihi.. ;)

p/s: myza bce blog awak release tensen pasal gelk tk bole berenti!

myamyza berkata...

itu ler kadang2 2 bulan sekali kemas beg dah macam2 jumpe.. tak patut betul tu beg kecik tu beg besar tak tahu lah

hehe terime kasih..