Selasa, 7 Disember 2010

rindu ma!!

haih!!
tetibe teringat ma kat kg...
rindunya rase nak balik cium tangan , cium pipi dan peluk ma erat2...
bahagianye rase bila berade dekat ngan ibu..
nak kate da lame tak balik baru je raye puase hari tu last balik...
itulah rase bile berjauhan ngan femily ni...
tapi sekali dah balik rase dia memang heaven gile...
ape taknye dapat berkumpul ramai2...ngumpat2 sikit..bergelak ketawe.. buat lawak yg x berape nak bodoh... hangout sesame adik beradik mmg best la.. saat2 yg terbaek la tu dalam hidup aku..
cuti 2 minggu rs cam 2 hari je....
huhuhu..
sempena aku nak bersalin ni aku ct lame..
2 bulan kooo....
tp compom cepat je 2 bulan tu berlalu...

ma dan adek beradikku yang tercinte..anak ma nak balik dah 2 minggu lagi...
tunggu ek...
bawak cucu ma sekali....
tee heee....
i luve my mom very2 much..
muah3....

Tiada ulasan: