Khamis, 9 Disember 2010

lagi sekali..

haa.. ape yang lagi sekali tu??
ari tu kan aku ade cite yang ahad umah aku ade wat bakar2 ikan..
ari tu kan akak x dapt join sbb blk umah mertua die....
semalam ahkak ipar aku datang umah dan request nak bakar ikan lagikkk..
aku dan suami on je** suke jew**

so malam td balik keje lelaju g kipmart masai beli ikan segale utk prepare for malam ni...
ingat nak bakar terus malam tadi tp ade org meninggal lak kat depan umah..
so x jadik la tunde kemalam ni sbb esk akak dah nak balik...

perut aku ni sakit makin menjadi2 pulak...
dah merebak2 sakitnye..
sakit pinggang yg paling x blh blah..
mcm nak tercabut rasenye...
pastu sakit kat ari2 ni pun same.. kalau dah duduk nak bangun balik tu rase cam ade barabg duk sangkut kat situ.. terbongkok2 aku tahan sakit... tp blm rase nak besalin lagi...
adooyaii... seksanya nak jadi ibu...
pikir2 balik cemane la mak aku dulu ngandungkan 8 orang anaknye ye??
zaman dulu ngan zaman sekarang korang pk la sdri cemane susahnye...
tp alhamdulillah anak2 mak x pernah lupekan ma...
nyusahkan pun mase kecik2 je.. dah besar2 semua ni pakat nak senangkan mak je la...
alhamdulillah adik badik aku x jadi sitanggang...syukur!
ingt ari ni nak g klinik tp tutup pulak ari jumaat.. sabtu malam baru pegi lah...
jangan pegi2 doc kate da buke jalan sudaa...
nangeh tak berlagu aku la aku x dpt balik kg...
huhuhuhuhuhu

Tiada ulasan: