Khamis, 25 November 2010

kerje di bidang saye sangat boring tapi seronok!

hye...
keje tapi cam x kerja atau lebih tepat lagi tak ade kerja yang boleh dibuat..
makan gaji butekah aku???? oh tidak2...
aku keje sini masuk kol 12 tengahari(boleh tido puas2 dipagi hari ye) balik lak kol 9pm...
tapi aku g keje punch card, then henyak vontot kat kerusi... pastu check payment motor dah masuk ke system ke belum.. kalau ade yang belum hapdate dulu.. x smpi 5 menit dah siappp...
pastu bukak fb tgk pe xtvt memember hr ni.. boring logout....
kalau ade custemer nak beli motor tu satu bonus lah.. kalau x ade tunggu lah kau disitu sambil memboringkan diri.. keje aku mmg gini la.. kalau big boss srh buat akaun br la nampak mcm aku bekerja sikit tu pun 2 bulan sekali baru la dia bg dokumen2 tu...pastu duduk2 main2 ngan kucing eh dah kul 9... home sweet home lah...
babai...

Tiada ulasan: