Ahad, 28 November 2010

aku sukaa makan..

haaaaa....
aku ni sebenarnya bukanlah seorg yang gemuk ye!!
aku cume suke makan mase pegnen ni jee...
dulu mase 3 bulan pegnen berat aku hanyelah 52kg shj...

tapi sekarang dah 67kg... seeeeee!!!!!!!
banyakkan naik kilo aku...
aku rase timbang tu dah x betulllah..haha(cover2..)
tp irg mengandung stended la kan..
yelah kan makan tuk 2 org...
aku ni kalau pg mesti makan nasi tambah 2x..
petang makan lagi dan  tambah lg ...
malam pulak wajiblah makan ye!!
yang aku peliknya suami aku pun sesame kuat makan ngan aku...
padahal dia dulu x kuat makan punnn...
semalam balik kota tinggi umah mertua keje aku membedal makanan je!!
sampai kene sound ngan akak katenye..

oi,oi dari tadi akak tgk ko makan x benti2 lg..
pecah perut tu kang!! hahaha
mak mertua aku senyum je...
dan bekap aku katenye mase ni la nak makan puas2 nanti dah berpantang x boleh makan lagi...
hikhikhikhik..sukeeeee...



                             

                                         

                                    

Tiada ulasan: